Temat zajęć: Over the meadow (2 zajęcia)
Cele:
- poznanie słownictwa związanego ze zwierzętami, które możemy spotkać na łące (INSECTS, BUGS, BUTTERFLY, SPIDER , CATERPILLAR, ANT , BEE , MOSQUITO, GRASSHOPPER , SNAIL , LADYBUG , DRAGONFLY, FIREFLIES)
- utrwalenie znanych czynności ( clap your hands, stomp your feet, touch your nose)
- śpiewanie i odgrywanie piosenek
1. Przywitajmy się.
HELLO! WHAT’S YOUR NAME?
I’M ………/ MY NAME IS……….
HOW OLD ARE YOU?
I’M FIVE/ SIX/SEVEN.
WHAT’S THE WEATHER LIKE TODAY?
IT’S SUNNY. (Jest słonecznie) IT’S RAINY. (Jest deszczowo)
IT’S CLOUDY. (Jest pochmurno) IT’S WINDY. (Jest wietrznie)
IT’S HOT. (Jest gorąco) IT’S COLD. (Jest zimno)
2. Zapraszam do wysłuchania nowej piosenki na przywitanie, trochę się przy tym poruszajcieJ „Welcome song for kids”
INSECTS (owady) BUGS (robaczki) BUTTERFLY (motyl) SPIDER (pająk)
CATERPILLAR (gąsienica) ANT (mrówka) BEE (pszczoła)
MOSQUITO (komar) GRASSHOPPER (konik polny) SNAIL (ślimak)
LADYBUG (biedronka) DRAGONFLY (ważka)
https://www.youtube.com/watch?v=qXiaC1TjTXU
ANTS (mrówki) BEES (pszczoły)
FIREFLIES (świetliki) CATERPILLARS (gąsienice)
https://www.youtube.com/watch?v=oybEMWW23uU
5. Pora na ruch- zapraszam do ćwiczeń gimnastycznych i zabawy z rymami -„Exercise,rhyme and freeze”
https://www.youtube.com/watch?v=cSPmGPIyykU
6. Linki do interaktywnej zabawy- ułóżcie puzzle. Zobacz co przedstawiają
meadow- łąka
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=161399e3e8d0
butterfly- motyl
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0a8a1d8ea8f0
ladybug- biedronka
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=03d2d3f2f8f7
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=14c8c6c23169
grasshopper- konik polny
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2b3d162ffb96
dragonfly- ważka
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1b0f5083f001
7. Podaje propozycje kolorowanek i kart pracy, aby utrwalić poznane słownictwo. ( pliki pdf: butterfly, bee, ladybug, połącz nazwę z obrazkiem)
MIŁEJ ZABAWY!!!