Data: 17.06.2020 r, środa; 18.06. 2020 r. czwartek

 

Temat zajęć: Summer Project (2 zajęcia)

 

Cele:

- utrwalenie nazw pór roku oraz ubrań charakterystycznych dla każdej pory roku

- śpiewanie i odgrywanie piosenek

- rozwiązywanie kart pracy

 

1. Przywitajmy się- piosenka o pogodzie "How's  the weather?"

 

https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew

 

HELLO!    WHAT’S YOUR NAME?

I’M ………/ MY NAME IS……….

HOW OLD ARE YOU?

I’M     FIVE/ SIX/SEVEN.

                                                      HOW’S THE WEATHER?

IT’S SUNNY. (Jest słonecznie)               IT’S RAINY. (Jest deszczowo)

IT’S CLOUDY. (Jest pochmurno)           IT’S WINDY. (Jest wietrznie)

IT’S HOT. (Jest gorąco)                           IT’S COLD. (Jest zimno)

 

 

2. Pamiętacie z ostatnich zajęć- kto to taki octopus?

 

Poruszajcie się razem z ośmiornicą przy wesołej piosence "The octopus song”

 

https://www.youtube.com/watch?v=JhEbBiVxH9o&feature=youtu.be

 

 

3. Na pewno doskonale wiecie jaką porę roku przywitamy już za kilka dni… tak macie rację 

 

to lato- SUMMERJ                            

                                                                   Obraz znaleziony dla: grafika summer

 

 

Przypomnijcie sobie nazwy wszystkich czterech pór roku oraz  przyjrzyjcie się

 

charakterystycznym ubraniom związanym z każdą porą roku w  języku angielskim.

 

„Clothes for every season”

 

https://www.youtube.com/watch?v=O_OWhdsYGIM&feature=youtu.be

 

 

SPRING CLOTHES

 

dress- sukienka    t-shirt- koszulka    skirt- spódnica       socks- skarpetki

 

SUMMER CLOTHES

 

baseball cap- bejsbolówka  sandals- sandały

 

shorts- spodenki  swimsuit- kostium kapielowy

 

FALL/AUTUMN CLOTHES

 

hat- kapelusz      sweater- sweter

 

WINTER CLOTHES

 

coat- płaszcz     mittens- rękawiczki        boots- kozaki       scarf- szalik

 

 

4. Przyjrzyjcie sie poniższym  obrazkom powtórzcie razem z rodzicami ich wymowę.

 

 

5. Utrwalcie nazwy ubrań podczas słuchania i oglądania piosenki:  

 

„Get dressed for the day song”

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=KDE6i_ZZkFU&feature=youtu.be

 

 

shirt- koszulka   pants/shorts - spodenki socks – skarpetki

 

hat- kapelusza   coat- płaszcz    shoes- buty

 

scarf- szalik   mittens- rękawiczki  bag- torba/ plecak

 

6. Proponuje Wam dla utrwalenia słownictwa i jego wymowy dwie interaktywne gry :)

 

 

„WHAT IS THIS”

 

https://view.genial.ly/5ed3c5b267693c1203b0dbdc/interactive-image-summer-clothes

 

 

“SUMMER CLOTHES MEMORY”

 

https://view.genial.ly/5edf5cdd7c7fba0d82100804/game-memory-summer-clothes

 

 

 

7. Spakujcie proszę swoją walizkę na wakacjeJ

Narysujcie w niej ubrania, które zabierzecie ze sobą  na wakacje– nazwijcie je w języku angielskimJ

 

Możecie wspomóc się poniższym nagraniem

 

 

https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=xAkBpf_mvx0&fbclid=IwAR2Pe31wMQD61IJ5d6j2HJxT8Pb0M6z4ZbZyjcPTS3YYMxOVkgayDeIJ8pg&app=desktop

Let’s pack your suitcase…

Obraz znaleziony dla: grafika otwarta walizka

 

 

 

8. Zachęcam do wykonania poniższych kart pracy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BYE, BYE!!!