ROZKŁAD MATERIAŁU-J.ANGIELSKI                       KWIECIEŃ    2020       3-latki "MISIE"

 

  • utrwalamy zwroty: Hello, Bye-bye. Good morning, Goodbye
  • utrwalamy piosenki "Hello song", "Goodbye song", “Open shut them”,  “Baby shark” , “Old McDonald had a farm” ,“I have a pet”, “Yes, I can”
  • utrwalamy konstrukcję "I am..." ; pytania „How are you”, „What’s the weather like?”
  • Spring is coming- nauka piosenki “It's springtime”, nazwy zwierząt związanych z wiosną (bear, bird, frog, bee, butterfly, flies,  spider). Zabawa ruchowa „Spider and flies” (2x zajęcia)
  • Easter – zapoznanie się ze słowami wyrażającymi związanymi z świętami Wielkiej nocy (egg, bunny, basket );   zabawa ruchowa z piosenka „Funny Easter Bunny”, What’s in the eggs?”- zabawa sensoryczna, Składanie życzeń okolicznościowych: Happy Easter (3x zajęcia)
  • Goldilocks and the three bears- zapoznanie z bajką “Złotowłosa i trzy misie”, zapoznanie ze słownictwem z bajki (chair, bear, porridge, bowl, bed, Goldilocks)
  • My home- piosenka SSS „In My House Song”,  pomieszczenia w domu ( kitchen, room, bathroom, badroom, house) (2x zajęcia)

 

 

Przy pomocy wspólnej zabawy, kolorowych obrazków,tzw. flashcards oraz śpiewu wprowadzenie podstawowych form j.angielskiego celem osłuchania się z w.w. j.obcym.

 

 

ROZKŁAD MATERIAŁU-J.ANGIELSKI-                   KWIECIEŃ  2020           4/5-latki       „SKRZATY”

 

  • śpiewamy nasze piosenki:“"Hello song",“"Goodbye song”",Old McDonald had a farm” ,“I have a pet”, “Yes, I can”
  • utrwalamy sposób przedstawienia  się tj. What’'s your name?/ My name is. or  I am., Yes/ No; pytania i odpowiedź – “How old are you?”, „How are you”, „What’s the weather like?”
  • utrwalamy poleceń w j.angielskim tj.„"Quiet please, come here, listen, look, stand up, sit down, turn around, jump" oraz pytanie/ odpowiedź "What is this?- This is..”"
  • Spring is coming- nauka piosenki “It's springtime”, nazwy zwierząt związanych z wiosną (bear, bird, frog, bee, butterfly, flies,  spider). Zabawa ruchowa „Spider and flies”; gra podłogowa „Flower big board game” , przypomnienie pisoenki SSS “The Four Seasons Song” (2x zajęcia)
  • Easter – zapoznanie się ze słowami wyrażającymi związanymi z świętami Wielkiej nocy (Easter egg, bunny, chick, flower,chocolate, eses, beak, chick );  zabawa ruchowa z piosenka „Funny Easter Bunny”; zabawa językowa „Easter eggs”, zabawa z rymowanką „I’m the Easter Bunny” . Składanie życzeń okolicznościowych: Happy Easter (3x zajęcia)
  • Goldilocks and the three bears- zapoznanie z bajką “Złotowłosa i trzy misie” , zapoznanie ze słownictwem z bajki (chair, bear, porridge, bowl, bed, Goldilocks), określenia wielkości (small,bigger, biggest; smaller/bigger)
  • My home- piosenka SSS „In My House Song”, pomieszczenia w domu ( kitchen, room, bathroom, badroom, living room, garden, attic, house), My room- słownictwo związane z pokojem (TV, computer , table, shelf, chair, bed);  opisywanie położenia przedmiotów (przyimki: in, on, for)

 

                       

   Przy pomocy wspólnej zabawy, kolorowych obrazków, tzw. flashcards oraz śpiewu utrwalamy w.w. formy j.angielskiego.

 

 

ROZKŁAD MATERIAŁU-J.ANGIELSKI-         KWIECIEŃ    2020                  5/6-latki      "BIEDRONKI”

 

Tematy tygodnia: Spring is coming, Spring time, Easter, My home,

 

  • utrwalamy sposób przedstawienia  się tj. What’'s your name?/ My name is. or  I am., Yes/ No; pytania i odpowiedź – “How old are you?”, „How are you”, „What’s the weather like?”
  • utrwalamy poleceń w j.angielskim tj.„"Quiet please, come here, listen, look, stand up, sit down, turn around, jump" oraz pytanie/ odpowiedź "What is this?- This is..”
  • śpiewamy nasze piosenki:“"Hello song","Goodbye song", “Old McDonald had a farm” ,“I have a pet”, “Yes, I can”
  • Spring is coming- nauka piosenki “It's springtime”, nazwy zwierząt związanych z wiosną (bear, bird, frog, bee, butterfly, flies,  spider). Zabawa ruchowa „Spider and flies”; gra podłogowa „Flower big board game” , przypomnienie pisoenki SSS “The Four Seasons Song” (2x zajęcia)
  • Easter – zapoznanie się ze słowami wyrażającymi związanymi z świętami Wielkiej nocy (Easter egg, bunny, chick, flower,chocolate, eses, beak, chick);  zabawa ruchowa z piosenka „Funny Easter Bunny” ; zabawa językowa „Easter eggs”, zabawa z rymowanką „I’m the Easter Bunny” , Składanie życzeń okolicznościowych: Happy Easter (3x zajęcia)
  • Goldilocks and the three bears- zapoznanie z bajką “Złotowłosa i trzy misie”, zapoznanie ze słownictwem z bajki (chair, bear, porridge, bowl, bed, Goldilocks), określenia wielkości (small,bigger, biggest; smaller/bigger)
  • My home- piosenka SSS „In My House Song”, pomieszczenia w domu ( kitchen, room, bathroom, badroom, living room, garden, attic, house), My room- słownictwo związane z pokojem (TV, computer , table, shelf, chair, bed); opisywanie położenia przedmiotów (przyimki: in, on, for)

 

                    

Przy pomocy wspólnej zabawy, kolorowych obrazków, tzw. flashcards oraz śpiewu utrwalamy w.w. formy j.angielskiego.  

 

Rocket