ROZKŁAD MATERIAŁU-J.ANGIELSKI
KWIECIEŃ 2020 3-latki "MISIE"
- utrwalamy zwroty: Hello, Bye-bye. Good morning, Goodbye
- utrwalamy piosenki "Hello
song", "Goodbye song", “Open shut them”, “Baby shark”
, “Old McDonald had a farm” ,“I have a pet”, “Yes, I can”
- utrwalamy konstrukcję "I am..."
; pytania „How are you”, „What’s the weather like?”
- Spring is coming- nauka piosenki “It's springtime”, nazwy zwierząt
związanych z wiosną (bear, bird, frog, bee, butterfly, flies, spider). Zabawa ruchowa „Spider and flies” (2x zajęcia)
- Easter –
zapoznanie się ze słowami wyrażającymi związanymi z świętami Wielkiej nocy
(egg, bunny, basket ); zabawa ruchowa z piosenka „Funny Easter
Bunny”, What’s in the eggs?”- zabawa sensoryczna, Składanie życzeń
okolicznościowych: Happy Easter (3x zajęcia)
- Goldilocks and the three bears- zapoznanie z bajką “Złotowłosa i trzy misie”, zapoznanie ze
słownictwem z bajki (chair, bear, porridge, bowl, bed, Goldilocks)
- My home-
piosenka SSS „In My House Song”, pomieszczenia w domu ( kitchen,
room, bathroom, badroom, house) (2x zajęcia)
Przy pomocy wspólnej zabawy, kolorowych
obrazków,tzw. flashcards oraz śpiewu wprowadzenie podstawowych form
j.angielskiego celem osłuchania się z w.w. j.obcym.
ROZKŁAD MATERIAŁU-J.ANGIELSKI-
KWIECIEŃ 2020 4/5-latki „SKRZATY”
- śpiewamy nasze piosenki:“"Hello
song",“"Goodbye song”", “Old
McDonald had a farm” ,“I have a pet”, “Yes, I can”
- utrwalamy sposób przedstawienia się tj. What’'s your name?/ My name is. or I am., Yes/ No; pytania i
odpowiedź – “How old are you?”, „How are you”, „What’s the weather like?”
- utrwalamy poleceń w j.angielskim
tj.„"Quiet please, come here, listen, look, stand up, sit down, turn
around, jump" oraz pytanie/ odpowiedź "What is this?- This
is..”"
- Spring is coming- nauka piosenki “It's springtime”, nazwy zwierząt
związanych z wiosną (bear, bird, frog, bee, butterfly, flies, spider).
Zabawa ruchowa „Spider and flies”; gra podłogowa „Flower big board game” ,
przypomnienie pisoenki SSS “The Four Seasons Song” (2x zajęcia)
- Easter – zapoznanie
się ze słowami wyrażającymi związanymi z świętami Wielkiej nocy (Easter
egg, bunny, chick, flower,chocolate, eses, beak, chick ); zabawa
ruchowa z piosenka „Funny Easter Bunny”; zabawa językowa „Easter
eggs”, zabawa z rymowanką „I’m the Easter Bunny” . Składanie życzeń
okolicznościowych: Happy Easter (3x zajęcia)
- Goldilocks and the three bears- zapoznanie z bajką “Złotowłosa i trzy misie” , zapoznanie ze
słownictwem z bajki (chair, bear, porridge, bowl, bed, Goldilocks),
określenia wielkości (small,bigger, biggest; smaller/bigger)
- My home-
piosenka SSS „In My House Song”, pomieszczenia w domu ( kitchen,
room, bathroom, badroom, living room, garden, attic, house), My room-
słownictwo związane z pokojem (TV, computer , table, shelf, chair, bed);
opisywanie położenia przedmiotów (przyimki: in, on, for)
Przy pomocy wspólnej zabawy, kolorowych
obrazków, tzw. flashcards oraz śpiewu utrwalamy w.w. formy j.angielskiego.
ROZKŁAD MATERIAŁU-J.ANGIELSKI- KWIECIEŃ
2020 5/6-latki "BIEDRONKI”
Tematy tygodnia: Spring is coming, Spring
time, Easter, My home,
- utrwalamy sposób przedstawienia się tj. What’'s your name?/ My name is. or I am., Yes/ No; pytania i
odpowiedź – “How old are you?”, „How are you”, „What’s the weather like?”
- utrwalamy poleceń w j.angielskim
tj.„"Quiet please, come here, listen, look, stand up, sit down, turn
around, jump" oraz pytanie/ odpowiedź "What is this?- This is..”
- śpiewamy nasze piosenki:“"Hello
song","Goodbye song", “Old
McDonald had a farm” ,“I have a pet”, “Yes, I can”
- Spring is coming- nauka piosenki “It's springtime”, nazwy zwierząt
związanych z wiosną (bear, bird, frog, bee, butterfly, flies, spider).
Zabawa ruchowa „Spider and flies”; gra podłogowa „Flower big board game” ,
przypomnienie pisoenki SSS “The Four Seasons Song” (2x zajęcia)
- Easter – zapoznanie
się ze słowami wyrażającymi związanymi z świętami Wielkiej nocy (Easter
egg, bunny, chick, flower,chocolate, eses, beak, chick); zabawa
ruchowa z piosenka „Funny Easter Bunny” ; zabawa językowa „Easter
eggs”, zabawa z rymowanką „I’m the Easter Bunny” , Składanie życzeń
okolicznościowych: Happy Easter (3x zajęcia)
- Goldilocks and the three bears- zapoznanie z bajką “Złotowłosa i trzy misie”, zapoznanie ze
słownictwem z bajki (chair, bear, porridge, bowl, bed, Goldilocks),
określenia wielkości (small,bigger, biggest; smaller/bigger)
- My home-
piosenka SSS „In My House Song”, pomieszczenia w domu ( kitchen,
room, bathroom, badroom, living room, garden, attic, house), My room-
słownictwo związane z pokojem (TV, computer , table, shelf, chair, bed);
opisywanie położenia przedmiotów (przyimki: in, on, for)
Przy pomocy wspólnej zabawy, kolorowych
obrazków, tzw. flashcards oraz śpiewu utrwalamy w.w. formy j.angielskiego.